17 Eylül 2012 Pazartesi

Üç Aylık Bebeğin Bir Günü



Kızım tam üç buçuk aylık ve bir günüm şöyle geçiyor:
6:00 Leyla ağlayarak uyanır. Emzirme ve alt temizliği sonrası oyun.
7:00 Leyla tekrar uyur. Ben de sabah kahvesi eşliğinde (aslında süt verirken içmemek gerekir ama ben dayanamıyorum) internet bloglar, gazeteler vs.
8:30 Leyla yeniden uyanır ama bu sefer gülerek:)bebekler genelde sabahları neşeli oluyor, biz de fırsattan istifade kendisini bol bol mıncırıyoruz.
9:00 Giyinme, emzirme ve alt temizliği
9:30 Leyla uyur ben de kahvaltı ve TV
10:00 Leyla uyanır, yüz üstü oyun zamanı (tummy time dedikleri)
11:30 Emzirme ve alt temizliği
12:00 Leyla yatakta oyuncaklarıyla oynarken ben de ev işleriyle ilgileniyorum.
13:00 Leyla kendi kendine uyuyakalır ben hala ev işleriyle ilgileniyorum :(
14:00 Leyla uyanır emzirme ve alt temizliği
14:30 Anne kız zamanı! Bu saatte bazen müzik dinliyoruz, bazen dışarı çıkıp geziyoruz, bazen ben ona kitap okuyorum.
17:00 Emzirme ve alt temizliği
18:00 Baba kız zamanı!(malesef bu saatte o kadar da oyuncu olmuyor) Ben de internet, bloglar vs. ilgileniyorum.
19:00 Banyo veya oyun (her gün banyo yapmıyor, birkaç günde bir)
19:30 Son emzirme ve alt temizliği
20:00 Mama (doktorumuz verdiği için) ve uyku
20:30 Eşimle bana kalan zaman :)
23:30 Ben de uyuyorum artık.
4:00 Leyla uyanır emzirme ve yeniden uyku (tutarsa tabii).

Hiç yorum yok: